Obchodné podmienky

 

1. Objednávky

Objednávať môžete e-mailom, faxom aj písomne, prípadne telefonicky (-len pri objednávkach s malým počtom položiek). Krátke objednávky prijímame telefonicky v pracovných dňoch od 7:45 do 16:00 hodiny.

Objednávka by mala obsahovať:

– názov firmy, meno, adresu, IČO, DIČ, bankové spojenie – telefón, e-mail – požadovaný spôsob a termín dodania tovaru – objednávací názov – počet kusov – číslo objednávky, dátum vystavenia a podpis – prípadne číslo ponuky, pokiaľ vám bol tovar ponúkaný V prípade, že potrebujete výrobok od určitého výrobcu, uveďte to prosím v objednávke. V opačnom prípade vám bude dodaný typ ekvivalentný od iného výrobcu, podľa skladových zásob.

Zaslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom vydanými spoločnosťou JL Elektronic, s.r.o. a súhlasí s nimi.

Obdržané objednávky potvrdzujeme e-mailom, prípadne telefonicky. Ak nie sú známe niektoré dodacie termíny pri objednaných položkách, tak JL Elektronic, s.r.o. potvrdí najskôr známe termíny a dodatočne ostatné v čo možno najkratšom čase.

2. Dopyt

Žiadosť o vypracovanie ponuky je nutné označiť nápisom DOPYT, aby bol jednoznačne odlíšený od objednávky. V záujme rýchleho a presného vybavenia dopytu by mal tento obsahovať:

– názov firmy , meno konkrétneho žiadateľa, adresu – telefón, e-mail – špecifikáciu požadovaného komponentu – pokiaľ možno čo najpresnejšiu – počet kusov – požadovaný termín dodania tovaru

3. Ponuka

JL Elektronic, s.r.o. vypracuje ponuku na dopytované komponenty, na ktorej je uvedené:

– názov, pre koho je ponuka vypracovaná – názov položky, ponúkané množstvo, cena za jednotku v EUR bez DPH – termín dodania, výrobca – popis položky, balné množstvo, min. odberné množstvo – náhrada – ak ponúkame náhradnú položku ako dopytovanú – poznámka Ďalej sú tam uvedené vysvetlivky ku skratkám: LF – Lead Free – bezolovnatá súčiastka je v súlade so smernicou 2011/65/EU RoHS NZ – takto označenú položku (v kolónke “poznámka”) nemožno zrušiť po odoslaní objednávky

4. Dodacie podmienky

Tovar zo skladu expedujeme maximálne do 3 dní od obdržania objednávky. V prípade, že tovar nie je na sklade, je bežná dodacia doba 2-3 týždne. Pokiaľ objednávka nie je splnená celá, informujeme zákazníka o tejto skutočnosti pri potvrdení objednávky a má možnosť vybrať si zaslanie na viackrát alebo naraz až po skompletovaní . Zabezpečujeme aj termínové dodávky – podľa potrieb zákazníka. V tomto prípade je potrebné požadované množstvá jednotlivých položiek a termíny uviesť do objednávky.

Zásielky posielame Slovenskou poštou alebo prepravnými službami EMS a TOP TRANS. Odbytové náklady účtujeme podľa sadzobníkov danej spoločnosti. V prípade dodávky na viackrát účtujeme tieto náklady len pri prvej zásielke. Pri objednávke nad 150,-EUR bez DPH odbytové náklady neúčtujeme. Toto sa netýka dodávok chemických prípravkov. Tovar dodávame aj na dobierku. Tiež je možné vyzdvihnúť si tovar osobne v sídle firmy, no je vhodné termín vopred oznámiť.

5. Platobné podmienky

Cenu za tovar, ktorý bol zaslaný na dobierku, platí zákazník pri prevzatí zásielky.

Pri platbe na proforma faktúru (platba vopred) musí byť na účet firmy JL Elektronic, s.r.o. pripísaná celá suma za tovar, až potom je možné tovar odoslať.

Predaj na faktúru (bezhotovostný prevod) je možný len trvalým zákazníkom, pokiaľ majú však uhradené všetky záväzky voči firme. Splatnosť faktúry je 14 dní, pokiaľ nie je dohodnutý iný termín, ako variabilný symbol sa uvádza číslo faktúry.

Tovar nie je možné zaplatiť v hotovosti.

6. Technická podpora

Ku všetkým dodávaným výrobkom poskytujeme na vyžiadanie technické údaje, ktoré nám poskytol výrobca, predajca alebo sú dostupné na internete.